joi, 14 februarie 2008

Valentine's...

Deci: ink o data: te intreb: vrei sa fii valentinul meu? Oricine ai fi (bine ar fi sa te cheme chiar Valentin; ador coincidentele), esti binevenit azi, pe blogul meu. Azi, nu sarbatoresc nimic. Nu astept inimioare de ciocolata Milka, nci pernute in forma de inimioara, nici iepurasi (Playboy), nici alti catelusi, nici alte happy animal couples, care se pupa daca le tragi de ata. Nu vreau nici rochie de mireasa, nici inel de logodna (am inversat cronologia-asa-s eu, cascata, btw). Nici prezervative cu aroma de penis. Nici vibrator roz. Nici o cina romantica (manele incluse in meniu, lumanari parfumate, sampanie, trandafiri, caviar, whatever).

Vreau doar iubire - oricat de prozopoetic ar suna. Si nu azi - in fiecare zi. Am nevoie de iubire. Iubesc (si asta nu imblanzeste scorpia din mine). Am spus, spun acum, voi mai spune (da, am fost, sunt si voi fi loser-girl): iubesc!!!

Iubesc ceata care-mi ascunde linia orizontului,
Iubesc soarele, care risipeste norii si-mi descopera tot noroiul de pe strada.
Iubesc fiecare stea (si fiecare star de cinema), de pe cer si de pe firmament (si de pe catwalk)
Iubesc calculatoarele si toate chestiile cu butoane, pentru ca imi dau iluzia ca am control total asupra lor, cand, de fapt, eu sunt cea care a pierdut controlul.
Iubesc pamantul, pentru ca se lasa mereu calcat in picioare, inainte de a acoperi pentru totdeauna pe cei care-l calca;
Iubesc cerul, atat de albastru si atat de deasupra, (pentru ca per aspera ad astra).
Iubesc vreo cativa, si nu le-am dat mai mult de o privire, sau un suras;
Iubesc si vreo cateva (not lesbian, though, so as to finish with all stupid speculations) si nu le dau nimic, decat dragostea mea. Nici nu cer mai mult.

In concluzie: sunt o fiinta imposibila. Vreau si prea mult, si prea putin, si daruiesc la fel, dezinteresat, si mult, si putin, deodata. Vreau si nu vreau caut si nu caut. Traiesc in paradox si n-am nicio sansa sa-mi schimb locuinta. Si te iubesc pe tine, pentru ca ma citesti. Si pentru ca te-am plictisit. Oricine ai fi. Sau poate te-am speriat. Sau poate te-am tulburat. Nevermind (never mind, just brains). Raman aceeasi (dar ma schimb in fiecare clipa).

Niciun comentariu: