marți, 12 februarie 2008

Plictiseala....

....rock and roll (no sex, no drugs-just rock and roll). Rock de calitate-Nightwish, Within Temptation, Sonata Arctica. La sfarsit-delicatese-Pink Floyd si Sarah Brightman. Pe urma-Margineanu. Sau Ada Milea.
Daca mi-as scrie tot playlistul, mi-ar trebui vreo trei role de hartie igienica si tot nu as termina. Aaa...Norah Jones...era sa uit....si Amy Winehouse. Si Britney Spears (saraca, mi-e mila de fosta Barbie kitsch a muzicii pop; un sex-simbol supraexploatat, acum - her life ruined permanently). Si Marilyn Monroe (nu-i idolul meu, ca eu nu am idoli; e doar my celebrity look alike-my dream celebrity look alike), care nici macar nu a fost cantareata, doar regina a show-biz-ului, deloc frivola. Nirvana-grunge, genul cel mai dur (oare? mie-mi suna sensibil, altora la fel). Ma gandesc la Cobain, tip frumos, cam feminin, pierdut pentru totdeauna. Care ura celebritatea. Dar care si-a asumat-o. Fara sa duca viata tipica de vedeta. Practicand anti-fashion. Si anti-ura. Om al contradictiilor. Frumos nebun al scenei.
Mai continuu si maine. Mi-e prea somn. Scriu aproape monosilabic. Noapte buna mie insami (Good night to myself).

Niciun comentariu: