luni, 11 februarie 2008

A doua postare (reloaded, ca am sters prima versiune)

Am nervi. Am scris inca o pagina de blog si am sters-o inainte sa o public. Imi vine sa urlu (tot timpul, dar foarte rar urlu). Voiam sa ma prezint, sa spun ca urasc sa vorbesc despre mine, sa dau detalii despre viata mea personala si alte chestii. De fapt, nu am o viata a mea (reformulez: viata mea e a tuturor, numai a mea, nu). Vegetez, nu traiesc. Stau pe margine si fac mishto (destul a facut viata mishto de mine).
Chiar voiam sa-mi fac un profil din ala dulce, dragut, in stilul caracteristic pentru site-urile de matrimoniale. Dar nu stiu cat o sa rezist. Oricum, incep din nou....nush daca termin.

Nume: Er!n (de la Erinii, divinitati responsabile cu pedepsirea muritorilor care calca stramb-btw, le mai cheama si Furii, in latina-imi convine mai bine varianta asta, ca mi se si potriveste, de altfel)
Nume real: mai bine nu intrebati, e foarte comun, va ajunge pseudonimul.
Varsta: 19 spre 20, arat de 17
Greutatea: 588 Newtoni (adik 60 de kile) (deci sunt prea grasa ca sa fiu model)
Inaltimea: 1.67 (prea putin)
Ochi: caprui spre verde, cu un cerc gri in jurul irisului, usor oblici
Par: prea scurt, prea cret ca sa fie la moda (anul asta se poarta lins si intins cu placa), prea drept ca sa fie cret, oricum prea naspa. Am un fir alb drept in fata, dar nu-l observ decat eu.
Ocupatia: frec menta, tai frunza la caini, pierd timpul, imi irosesc viata...whatever
Stare: libera, necasatorita, niciodata singura, forever in love (not with myself)
Filme preferate: Trei culori: Albastru, Portocala mecanica, Titanic, Pe aripile vantului, Tootsie
Muzica: toate genurile, de la clasica la hip-hop, fara manele.
Citat preferat: E mai multe. "I'd rather be hated for who I am, than to be loved for what I am not". "Trying to be somebody else is a waste of the person you are". (Kurt Cobain). Nu mai stiu altele, la ora asta...si mi-e somn...destule (e doua, e destule. Punct.)
Asta-s eu. Outcast, freak, goth or how you want to label me.

Niciun comentariu: