joi, 28 februarie 2008

Daca as fi ceea ce nu sunt

si daca nu as fi ceea ce sunt, as fi...
1. (iar bulleted list) o supereroina: Impossible woman (cred ca, in mintea unora, mai ales in mintea unuia din iubitii mei, sunt deja)
2. un animal: cameleon (ma armonizez perfect cu mediul, sunt complet invizibila cateodata; sentimentele mele capata culoarea sentimentelor celor de care ma apropii)
3. o piesa de mobila: un birou (incarcat de hartiile de rigoare, patat de cerneluri din markere si din stilouri)
4. un instrument de scris: stilou (fara comentarii-cu asta scriu)
5. un aparat casnic: mixer (I'm all mixed up)
6. o pasare: phoenix (renasc din propria cenusa)
7. un copac: cires (fara trimitere la simboluri; ador ciresele)
Atat. Alta lista (ma transform in propria secretara).

Maine-29 februarie, zi rara, speciala, ma gandesc s-o sarbatoresc. In tacere (ceva foarte rar pentru mine).

Am mai citit si presa-portia zilnica de sex si violenta, de care am nevoie. Tot felul de cazuri, mai mult sau mai putin verosimile, pe primele pagini. Scandaluri (sexuale-sex sells). Pedofilia e in trend. La fel si crima pasionala. Urmeaza: incendiile, alunecarile de teren, nasterea noii republici Kosovo...
De ce imi pasa mie de lume daca lumii nu-i pasa de mine? (intrebare retorica; raspunsul nu-l voi da, e un truism).
Uitasem de Monica Columbeanu-cel mai mediatizat subiect. No comment aici. S-a comentat destul. It's no use.

Whatever. Nevermind. I'm in love once again.
Da, m-am indragostit iar de cineva. Online.

Niciun comentariu: