marți, 12 februarie 2008

Nu stiu nimic....

...si stiu ca nu stiu nimic. Si ca nu voi sti niciodata nimic. Recunosc. Sunt limitata (cine nu e, in fond si la urma urmei?) Ii vad pe ceilalti doar din perspectiva mea, redusa (dar cum as putea sa vad mai mult? I'm only human, anyway). Si ii compar cu mine. Ma regasesc in mai multe persoane...
Chiar si in tipa rasa in cap pe care am intalnit-o intamplator, in pasaj. Avea niste ochi superbi. Pacat ca purta o haina mult prea roz si prea larga, si ca se tinea de mana cu un tip cat se poate de banal. (nu ca m-as rade in cap, Doamne fereste, dar si eu fac destule fashion statements - sau, mai degraba, anti-fashion statements).
Si in tipul blond si visator, care privea lung semaforul, asteptand sa treaca mai repede secundele (in loc sa-mi arunce o privire fugara, macar asa, de simpla complezenta, ca nu cer un intreg coup de foudre).
Si in femeia dezorientata, care m-a intrebat unde se gaseste o anume strada, iar eu i-am raspuns mai mult prin gesturi decat prin cuvinte, si nu stiu daca am facut-o sa inteleaga ceva (sunt stangace de la natura, si la mine stanga e dreapta).
Si in baiatul acela, foarte mishtocar de felul lui, (cum sunt multi pe lumea asta), care comenteaza cu voce tare ceva despre mine, la fel ca multi altii, crezand ca nu-l aud....ei, de unde, oi fi eu un pic surda, dar nici in halul asta...
Si in fata aceea, inalta, loudmouth (mai mult loudmouth decat inalta), cu care schimb in fiecare zi replici taioase - asa, amical, k sa ne pastram creierele in cea mai buna forma.
Si in tipul care si-a lipit ochii de geamul tramvaiului si care se preface ca nu are vedere periferica.
Si in doamna in varsta-pt k I love old times and good manners, chiar dak nu le aplic intotdeauna, si pentru k ma imbrac si eu vintage de pe la SH-uri.
Si intr-o madama imbracata la ultima moda, ostentativa, intepata-cateodata is si eu asa...
Deci, ma privesc in prea multe oglinzi. Ma admir in vitrinele magazinelor, in oglinzile retrovizoare, in geamurile BMW-urilor impecabile si stralucitoare (in care se mai afla si cate un tip, dornic sa-si transforme ochii in oglinda, pentru mine). Mirror, mirror, on the wall, who's the fairest of them all? Si oglinda raspunde: Not you, my dear, your complexion is dark, not fair.

Niciun comentariu: