vineri, 28 martie 2008

Ceva speculatii psihologice

Despre el si nu numai. Azi a fost groaznic de linistit. Am crezut ca e bolnav. Poate trece doar through some growing pains. S-o fi maturizand, nu stiu daca asta o fi bine sau o fi rau pentru mine. O fi obosit... sau s-a gandit si el sa devina om serios - viitor doctor, ce mai!
E prea tacut. I s-a spus ca vorbeste prea mult si ca spune numai prostii. O fi procesat in subconstient tot ce i-am zis eu - si restul lumii - si acum, pune in practica. Incearca sa faca impresie - bine, asta incearca de cand e el, numai ca acum se chinuie sa faca impresie buna. Reuseste - ca lumea se plictisise de el, in ipostaza de macho man si mister congeniality - n-a renuntat nici la astea, cred ca le-a trecut pe un plan secundar.
Banuiesc ca schimbarea lui e provocata de o influenta (foarte) feminina. E vorba de una din rivalele mele, cea mai cuceritoare din toate. Plina de carisma si de o inocenta pe care eu o banuiesc prefacuta, e o miss perfection - genul de persoane pe care eu il detest. Totusi, nu pot sa nu-i recunosc unele merite - e foarte ambitioasa, razbatatoare si stie ce vrea. O fi adversara mea, dar nu prea pot s-o invidiez. Inca simt ca ma invidiaza - acum, chiar ca nu are niciun motiv.
Mi se pare mie, sau isi deghizeaza si vocea, si intentiile, doar ca sa fie acceptata? O percep atat de falsa, ca o papusa de plastic, cu personalitate de cauciuc flexibil. (Si eu sunt adaptabila, incerc sa-i fac pe ceilalti sa se deschida, dar imi sustin parerile, nu ma las influentata. Poate nu am atata simt comun ca ea.) Oricum, nu-si traieste viata, doar simuleaza.
Azi, mi s-a spus ca sunt dificila. Asa e. Mi-o asum. Sunt dificila, dar nu imposibila.
Nu inteleg de ce prietena lui ma evita. Doar am facut tot posibilul s-o conving ca el nu ma intereseaza. Cred ca sufera de gelozie cronica. Evita aproape pe toata lumea. O sa-mi fie ingrozitor de greu sa-i castig increderea. Merita sa incerc.
Mai ales ca acum nu tin neaparat sa-l cuceresc. Mi-as dor sa fim "just friends". Si sper sa-si doreasca si el asta. Deocamdata, dupa ce ne-am respins si ne-am insultat reciproc timp de 6 luni incheiate, ne ignoram aproape total.

Niciun comentariu: