duminică, 6 aprilie 2008

Letargie

Stau, nu fac nimic, doar absorb muzica, si scriu. Postarea anterioara, in care se poate recunoaste stilul lui Arisme, n-are la origini nicio intentie parodica. E doar un exercitiu. I was only playing dress-up, using Arisme's clothes. Sper sa nu se supere Arisme, ca n-am facut-o spre batjocura, ci spre lauda ei.... Mie nu-mi reuseste, in niciun caz.
Nu pot fi decat ceea ce sunt, chiar daca incerc sa ma pun in locul altcuiva. Pot purta o masca, dar doar pentru putin timp, si mi-e intotdeauna prea stramta, sau prea larga.
Nu am chef de nimic, si nu am aproape nimic de facut. Nu vreau sa incep ceea ce as putea sa termin. Asta e. Las blogul in aer si ma apuc de lucruri mai serioase.

Un comentariu:

Arisme spunea...

Arisme nu se supara, nici vorba! Ba chiar zic că ţi-a ieşit mult mai bine. Subiectul e foarte interesant, eu zic să continui.