vineri, 23 mai 2008

Ieri, am văzut...

...ghici pe cine! pe Darie Ducan face 2 face & lifesize! Nu cred să-l fi confundat-cel puţin aşa sper-pe umeri pletele-i curgeau râu, şi hainele-i curgeau la vale (I'm mean here-don't take me so serious, că doar hainele nu erau fluide, nici măcar nu erau din materiale uşoare, erau doar xxl, pe un corp mărimea s). L-aş fi întrebat cine e, i-aş fi zis că seamănă perfect (cu el însuşi), numai că aveam gura plină de îngheţată (ştie toată lumea de unde, the best ice-cream in the big-small city, cu arome sintetice de esteri şi cu îndulcitori cancerigeni, nu-ş de care, cu coloranţi la fel de naturali, celebri pentru proprietăţile lor anti-life...mai bine zis anti-health) şi nu puteam spune nimic. L-am urmărit cu privirea-pe el şi pe fata pe care o ţinea de mână-până departe. Era să-i urmăresc şi altfel, numai că trebuia să ajung şi acasă.
Am fost şi la un film-La vie en rose, schiţă biografică despre Edith Piaf. Nu mi s-a parut en rose, ci noir et rouge. Mult dramatism, pasiune, sentimente exteriorizate paroxistic- overall, dacă ar fi să-i dau o notă, i-aş da 9.
Acum, las blogul. Am multe de făcut, şi de data asta, chiar o să fac ce mi-am propus acum vreo...să fie 8 luni?

Niciun comentariu: