luni, 5 octombrie 2009

Im Just a Little Bit Caught in the Middle

Life is a maze, love is a riddle. Cunoaştem melodia, iar ritmul ne revine în minte de la sine, deus ex machina mental, surogat de soluţie pentru probleme adânci, la suprafaţa cărora am putea pluti, până am atinge linia care desparte cerul de mare.
De ce zic desparte, când uneşte?
Să ne întoarcem în labirint. Încercând să mi-l imaginez, nu mă îndepărtez prea mult de imaginea convenţională, comercială şi digerabilă, cu pereţi albi, texturaţi astfel încât să semene cu nuca de cocos de pe prăjituri, cu inimioare roşii, atârnând graţios de panglici roz; în centrul lui, plasez un mare premiu, surpriză, şi pentru mine, şi pentru...cine mai are timp de pierdut să-l caute.
Love is a riddle; nu mă grăbesc să dezleg ghicitoarea; pentru fiecare om de pe lumea asta, răspunsul e altul. Şi pentru mine, e deschis. La fel şi pentru tine.

Niciun comentariu: