luni, 16 iunie 2008

Împotriva tuturor

Chiar şi împotriva mea. Gata cu lamentările, cu socializarea excesivă, cu amânările la nesfârşit. S-au dus toate, ca şi cum n-ar fi fost niciodată. Au pierit, odată cu o iubire pe care am îngropat-o în adâncuri, după ce am descoperit că omul pe care-l iubeam nu era vrednic de jertfa mea. Nu mai am niciun fel de aşteptări de la el. E un fel de fiinţă-resort, împins de inerţie, cu gânduri stereotipe, învăţate de la alţii. Tot ce credeam că-i aparţine e împrumutat. El nici măcar n-are curajul să recunoască. Se împăunează cu veşmintele altora. Nu are nimic
Şi ceilalţi sunt la fel, aşa cum i-am intuit, de la început. Degeaba am încercat apropierea; trebuie să trec la indiferenţă, altfel nu se mai poate. Am dat zidul jos şi trebuie să-l reclădesc, între mine şi ceilalţi; o să-mi las câte o fereastră, ca să lansez săgeţi, nimic mai mult.
Sunt împotriva tuturor. Sunt singură, în lupta mea. Dar nu mi-e frică. Se întâmplă ceea ce trebuie să se întâmple, adică viaţa mea merge firesc, ca şi până acum.
O să-mi caut refugiul în învăţat. Cum spunea Mircea Eliade, orice criză se vindecă prin muncă. Deci, la muncă! Am o grămadă de învăţat, idei cu duiumul, inspiraţie full time. Mi-a revenit şi memoria de elefant, deci, am toate condiţiile.
În sesiunea asta, se poartă toceala (eu o să sparg tiparele, că nu mi se potriveşte. O să învăţ altcumva).
Gata cu confidenţele intempestive. Mai ţin căte ceva şi pentru mine. Destul îmi urlu necazurile pe blog. O să le transpun şi în ce voi scrie, deci, no more face 2 face talking!
După ce am plictisit toată blogosfera cu hotărârile mele şi cu toate luările de atitudine, fac pauză. Între timp, las ceva linkuri, cu muzică bună.
http://www.youtube.com/watch?v=DaHyqX7gehw
Tatiana Stepa-Totuşi iubirea
http://www.youtube.com/watch?v=Iwe24YMleag&NR=1
Tatiana Stepa-În noaptea asta
Destul. Ma evapor din blogosferă. pentru puţin timp.

Niciun comentariu: